lördag 8 januari 2011

Model House Vs. Modellfabriken...



Jag var med mamma på Model House den 11 September-08. Mamma var mycket tveksam till en början. Varken hon eller jag är några stor diggare att stå framför kameran, håller oss oftast i bakrunden. Men när hon väl fick stå och posa lite så släppte allt och hon var som en riktig fotomodell. Riktigt kul hade vi och så köpte jag ut hennes bilder som en födelsedags present. Bra va? Lägg även märket till det röda bulan jag har på pannan. Självklart så slår man i huvudet i tvättställningen i duschen Preeeeeecis innan man ska åka och fotas. Bra där Emelie, bra där!

Nu e det så att jag fick ett tele samtal från några som hette Modellfabriken som öppnat upp här i Stockholm. Är väll samma skrot och korn kan jag tänka mig. Priserna låg väl ungefär det samma men tycker deras sida var lite luddig. Kan vara en kul grej att gå och få riktiga familjebilder. Även om Christian är en fotonörd och fotar allt i tid och otid så kan det kanske vara värt pengarna. Men jag är ändå tveksam.

Någon av er som varit hos just Modellfabriken? Vad tyckte du ?

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag var hos dem nu i helgen. Skitnöjd! Jag hade också en bula i pannan men av den sorten som kommer en gång i mån. De hade vääärldens sötaste bildkille (tror han hette Jonas) som var kung på photoshop och vips var den borta :-)
Att fotografen var ybersöt var bonus..

Anonym sa...

han heter johannes ;)

Mlee sa...

Härligt att höra att ni blev nöjda!! :)