söndag 16 januari 2011

Grin Fia...


Thindra haft en tendens att vakna tidigt. Extremt tidigt. i går så vaknade hon 5:15. Idag 5:50 visst mer ok än kl 5 men va f*n. Vilket resulterar att hennes rutiner har ju blivit helt knas. Hon sover 2 tillfällen på dagen, annars brukar hon bara sova ett. Men idag, så sov hon 10-12 ungefär. Trodde jag skulle ha lite kämpigt me att hålla henne vaken till 18:30-19:00 men HELL NO! Var snarare tvärtom. La henne med vällingen runt 19:oo tiden. När den var slut så vägrade hon lägga sig ner igen. Hon skrek så högt så jag var berädd på att snuten skulle stå utanför min dörr och undra vad *piiip* jag höll på med.

Hon fick komma upp en liten stund. Detta tillhör absolut inte vardagen och sker inte alls ofta men hon fick komma upp. Var ok, lite små gnällig men ok. Fick absolut inte leka med några saker utan vara hos mig och så klättrade hon upp och ner från soffan. När jag skulle försöka igen vid 20:00 tiden så kastade hon sig bak och gallskrek så fort jag kom in i sovrummet. Det var skrik och panik i tell u. Försökte trösta, gick ut en stund. Ingenting hjälpte. Till slut så la jag henne på våran säng som till en början inte alls var populart men sen så tog tröttheten över och hon slocknade. Shit har nog aldrig varit med om en sån här kväll tidigare.

Snorig, exktremt övertrött och envis är tydligen ingen bra kombo!!


Inga kommentarer: