fredag 29 oktober 2010

Uppdatering av dagens "att göra" lista...

*Klippa mig
*Klippa Christian?
*Få våra vigsel ringar graverade (gjorde inte det när vi köpte dom eftersom det då var tveksamt vilken dag vi skulle gifta oss på när vi planerade våran flykt till Mallorca.
*Kolla Jeans till mig. Vi kolla ja men är för bredärslad?!? Vart en ny tunika som slick på såret.
*Kolla kläder till Christian Han kom hem med ett par jenas.
*Handla nödvädigheter så som blöjor mm. (tar vi i morgon)
*Fixa det sista med min lillebrors födelsedagspresent (syrrans är redan fixad) inför söndag då dom ska grattas

Som ni ser så han vi med rätt så mycket idag iallafall. Var hemma kl 19:30 och Thindra stöp i säng med nöd och näppa. Sov ca 30 min i Kista, så jag förstår henne. Annars har det varit mys. Lagom med folk tills på kvällskvisten. Tog middag på Max och Thindra fick smaka sin första burgare. Var spännande men smakade nog si så där ansåg hon *S*


Alla har sina åsikter om det är rätt eller fel att ge en 13 månaders en hamburgare. Det beror väll lite på hur ofta anser jag. Thindra är inte alls bortskämd när det gäller godis, saft, socker eller liknade (typ aldrig) så för min/våran del ansåg vi att det var OK för den här gången. Hon fick bara en hamburgare, ingen meny med pomesfrits och läsk, utan en hamburgare och vatten. Smarrigt va? *S* Men självklart så får det inte bli en vana.

1 kommentar:

♥ jejje ♥ sa...

mmm vad gott! =D klart hon ska få smaka hamburgare =D Ingen annans problem! =D ser ut so om hon tycker det e gott♥