fredag 22 oktober 2010

Tuppjuck...

Det har jag fått gång på gång. Är så trött på att det ser stökigt ut fast det egentligen inte är det. Saker som ligger huller om buller fast på rätt plats kan göra att det ser otroligt rörigt ut , speciellt när man bor litet. Skrev ut på facebook att jag var sugen på att åka till Ikea och en av mina vänner var inte sen att hoppa på (Tusen tack Natt Anna) Jag köpte bara det nödvändigaste, e lite si så där med pengar strax innan löning/mamma penning. Så det blev en till, större leklåda till Thindra så hon får plats med sina grejer + lådorna "Dörna" som är måttanpassade till just Expedit serien, och visst vart det skillnad??

Före och efter

Känns lite bättre nu när det kommer en massa besök på Måndag för att jag ska ha en PartyLight visning här hemma i våran lilla 2:a på 40kvm. För er som inte vet vad PartyLight är så är det en massa ljus i härliga dofter, vackra ljusstakar mm. Är du intresserad av att komma? Hojta gärna till!

Inga kommentarer: