torsdag 14 oktober 2010

Energi boost ....

Dagen började grå och trist. Regn och bara regn. Seg som tusan var jag... Men när klockan började närma sig 12 så sprack molnen upp och solen tittade fram. Hade egentligen tänkt gå ut en sväng men eftersom vi hade tvättstugan kl 16:00 och vi skulle tvätta mattan (mattorna, är 2 små) som är under vardagsrums bordet så var jag ju tvungen att dammsug och torka golven. Kan inte lägga ut rena mattor på ett skitigt golv heller.

Sen kom energi kicken igång, när jag ändå höll på så rensade jag i lådor, fixade ordning i hallen, pillade och donade. Ja så gott det gick med en seg och smått gnällig dotter som sprang hack i häl. Men när man fick det mesta klart, dock inte så mycket som jag hade hoppats så vart det lektime med dotra... Hon e så rolig, för det lyser verkligen bus i hennes ögon när hon springer runt och leker .... ♥

Inga kommentarer: