onsdag 6 oktober 2010

My iPhone is finely here...

Igår så åkte jag och skruttan en sväng till öppna förskolan. Nästan inge folk där alls, så skönt så. Men ändå blir man så trött i huvudet. Beundrar folk som jobbar på dagis *S* Tog en sväng och handlade lite välbehövligt spackel (läs smink) annat smått och gott. Handlade lite middan och åkte hem. Vad väntar på mig där? Jo en post avi som säger att min iPhone 4 har kommit och är redo att hämtas ut *Yeay*

Så efter middan så tog vi en promenad till OKQ8 för att hämta ut mitt paket. Tog ca 3 veckor men stod 4-6 veckor å deras sida så det var en positiv överraskning Hem med en övertrött madam som fick lägga sig riktigt tidig och sen var det dags att packa upp ny telefon, installera, föra över nr, meddela folk om mitt nya nr, fixa och trixa så vart en riktig sen kväll. Men nu e den fit for fight! Så fin så. Speciellt med nya Ed Hardy skyddet och allt. Är super nöjd.

Jo, om du inte fått ett sms med mitt nya nr så hojta till. Var så trött att jag glömde hälften så du ska inte känna dig bortglömd. Ena halvan så skickade jag iväg ett sms som stod "mitt nya nr" fick en bomb med sms av folk som frågade vem det var som bytt nr. Smart där Emelie, smart!

Ikväll blir det ut på middag med jobbet. Trevligt å träffa alla galningar på en och samma gång. Så det ska bli kul. Nu ska jag underhålla dottern som sovit si så där i natt. Mycket gnäll och skrik, tänderna tro? Men var snäll nog att sova fram till 7 iallafall, alltid nått *S*

Inga kommentarer: