fredag 8 oktober 2010

Playdate med familjen Baum...

Eftersom Christian jobbade kväll så beslöt vi oss för att gå ner till grannen och leka lite. Tog först en blöt regnig promenad till Hemköp. Tog ca en tim, som vanligtvis tar ca 10 min att gå dit men Thindra fick ju gå själv och då tar det ju lite längre tid. Speciellt när det regnar då e det många vattenpölar man ska hoppa i. Sen vart det lek som heter duga för barnen. Thindra som inte alls hade tid att sova middag slutade med att hon hade varit vaken i 9 timmar i sträck. Men var inte speciellt övertrött och gnällig. Kvällen bara flöt på och var så mysigt.

Barnen fick ta ett kvällsdopp innan det var dags för sängen. Båda somnade utan större protester. Sen var det lite vuxen tid för mig och Jenny. Skulle se film, hon hade bara fixat en massa skäckisar, hon hade glömt bort att det var Christian som var skräckfilms nörden och inte jag *s* men vi kollar alltid på skräckisar när vi 3 har filmkvällar tillsammans av någon konstig anledning. Till min fördel så var filmen så kass, så vi stängde av den *mohahaaaa*

Nästa gång så blir det nya Elm Street. Så länge jag får sitta i mitten så klart!


Bad polarna Melwin och Thindra

Inga kommentarer: