tisdag 2 november 2010

Ikea T/R


Känner mig riktigt nöjd över dagen. Vart så där lagom hurtig. Börjar med att jag börjar rensa ur min garderob kl 8 på morgonen (?!) Kastade 2 påsar med kläder, 1 Ikea säck med kläder åkte ner i klädinsamlingen. Sen tog jag och lilla damen en nap, gick upp och käkade lunch i lugn och ro. Tog en tur till Ikea med min mamma. Handlade inte så mycket, var ute efter en fåtölj till skruttan eftersom hon lärt sig klättra upp på stolarna och gärna vill sitta på pappas stol vid datorn. Känns si så där. Så nu fick hon en egen + lite annat smått och gott.


Visst är hon duktig som hjälper till att skruva ihop sin stol själv?

Nu har vi precis ätit middag, kebab,ris sallad och en vitlök/rödlöks sås med sallad så klart. Thindra tar en sen eftermiddags vila och vi passar på att att sitta en stund och njuta av lugnet en liten liten stund...

* Uppdatering :Thindra ville inte bara sova middag, hon ville sova för natten. Testade att ta upp henne vid 19:00 tiden men insåg rätt snabbt att det gick inte, la henne i sängen igen och där somnade hon om utan att säga ett pip. Spännande att se hur natten blir....


2 kommentarer:

♥ jejje ♥ sa...

haha nawww vilken söt stol =)

Mlee sa...

visst e den... *S* värsta mini!