torsdag 18 november 2010

Bloggtorka...

Verkar som om jag hamnat där jag med. Tycker det står lite varstans att folk har just bloggtorka och gör uppehåll titt som tätt. Jag sitter och suckar och tycker det är super trist att det inte fins så många bloggare kvar som förgyller min dag med sina blogg inlägg, och så hamnar man här själv? Typiskt! Kommer nog bli bättre när hemsidan börjar rulla på, ja på heltid då menar jag. Just nu så vet man inte riktigt vart man ska vända sig. Vissa tittar ju in på hemsidan medans andra följer bloggen slaviskt ;) När hemsidan är helt klar så lovar jag att avslöja den nya platsen för mitt bloggande med annat skoj så klart!

Tuff brud i jeans tunika i storlek 92 har jag för mig. Är ju lite stor och sitter mer som en klänning på hennes taniga kropp och skärpet sydde jag in med några stygn. Men är lite roligare kläder på den större avdelningen. Speciellt när det är halva priset på halva priset så den här godingen kom vi hem med för 25kr *Me like* - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: