söndag 28 november 2010

Julbord på Tyrol...


Vi (min familj) fick tag på biljetter till Tyrol´s omtalade julbord. Alla var där utom syrrans pojkvän Josef som inte riktigt hade råd att följa med så han var hemma och var barnvakt till fröken Thindra. Jag och Christian åkte in kommunalt, och kom in i god tid så vi beslöt oss för att gå ner till NK och titta på deras julfönster innan vi hoppade på spårvagnen ut till Gröna lund för att möta upp familjen knas.

Som vanligt så har NK en liten histora som går från föster till fönster. Men tyckte nog inte att detta var deras bästa år. Har varit med om mysigare än så faktist *smått besviken* Men så här kan det se ut när familjen Pucko är samlade på ett å samma ställe.


Maten var god, men dyr. Och tycker inte personalen var allt för vänligt bemötande när dom hade gett oss fel information. Dom i garderoben hade sagt att det ingick att hänga av sig jackorna där. Men sen när vi skulle betala notan så ser vi att dom lagt på 25 kr/person för garderobs avgift. Rätt ska vara rätt tyckte vi, men inte dom. Aja. Kvällen var trevlig och jag har nog aldrig sett Thindras gudfar, min "morbror" så mätt någon gång. Det mina vänner... Kommer bli ett minne för livet *skrattar*

Inga kommentarer: