tisdag 8 mars 2011

Makeup modell för Mary Kay...


Den 20:e november så hade vi smink party hos grannen och där efter utgång som vi sent kommer att glömma. Alla har väll hört talas om Mary Kay på något sätt och vis antar jag? Bra produkter är det iallafall. Tina som var våran konsult och visade oss produkterna ringde för några dagar sedan. Hon tyckte jag var rätt duktig på makeup och såg att jag hade ett intresse för det *skryt skryt* och undrade om hon inte kunde få låna mig som makeup modell med lite för- och efterbilder. Klart jag ställde upp och så här vart resultatet!


Vad tycks? Skrämmande egentligen vad lite klet i ansiktet kan göra för skillnad! Tina fick även Christian att boka in sig en tid för att testa deras herr produkter. Christian har ju testat dom flesta märkena som finns på marknaden och är mån om sin hud så Tina tyckte det var en stor chans att kunna få ett gemförande på hennes produkter. Christian fick en genomgång av produkter och en massa prover så jag återkommer mer om det sen när det har testats ett par dagar.


Inga kommentarer: