fredag 18 mars 2011

Världens bästa broder...


Tog aldrig med mig mat till jobbet igår, dom hade inget roligt här att äta heller. Ringde brorsan för att höra om han var ute och åkte för då kunde han stanna på den Gyllene måsen åt mig. Men det var han inte. Han undrade om han skulle låna morsans bil och åka men nej, så desperat var jag inte.

Idag innan jag skulle röra mig till jobbet så ringde kära bor och berättade att han och några polare skulle ut en sväng och undrade om jag ville att han skulle svänga förbi Mc Donalds då ist. Den här gången tackade jag ja till 2 st bacon cheeseburgare. Ni som har mig på Facebook kanske har sett att jag tjatar mycket om salta pommes friets från Mc Donalds men tro mig, det är inte så ofta som det låter. Visst jag har en liten craving för det just nu men det betyder inte att jag trycker i mig hamburgare efter hamburgare. Dessa 2 smakade riktigt gott så här på kvällskvisten när magen började göra sig påminnd att det var dags att äta.

När jag jobbar natt så äter jag middag med familjen ca 16:30-17:00. Sen ett mål till vid 22:30-23:00 ungefär. Där efter har jag ett uppehåll till frukostdags kl 7:00-8:00 går och lägger mig och sen äter man middag igen...


Inga kommentarer: